فروشگاه پوشاک زنانه در بابل

فروشگاه انواع لباس زنانه،مانتو پالتو و بارونی،لباس مجلسی،وارداتی،کفش و کیف و شال و... در شهر بابل و ارسال به سراسر کشور

فروشگاه پوشاک زنانه در بابل

فروشگاه انواع لباس زنانه،مانتو پالتو و بارونی،لباس مجلسی،وارداتی،کفش و کیف و شال و... در شهر بابل و ارسال به سراسر کشور

فروشگاه لباس زنانه مزون گلپوش در شهر بابل و ارسال به سراسر کشور
فروش انواع لباس زنانه،فصلی،وارداتی،مانتو پالتو بارونی،
بافت،تیشرت،شومیز،لباس مجلسی،کتونی کفش،شال و کیف و...
پیج اینستاگرام: mezon.golposh
کانال تلگرام: mezon_golposh1
واتساپ و تلگرام: 09307131558

بایگانی

در پاییز چه رنگی بپوشیم؟

سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸، ۰۵:۰۵ ب.ظ

در پاییز تیپ و استایل چه رنگی باشد؟

 

برای شیک و خوش تیپ بودن در فصل پاییز باید بدانید رنگ های مناسب و خاص تیپ پاییزی کدامند تا بهترین انتخاب ها را برای استایل خود داشته باشید.

بهترین رنگ ها برای تیپ پاییزی

نوع پوشش و لباس های هر فرد با تغییر فصل و مطابق با تغییر آب و هوا ، عوض می شود . بسیاری از خانم ها نیز در فصول مختلف سال رنگ لباس و حتی رنگ مو و لاک ناخن را تغییر می دهند زیرا هر فصل متناسب با آب و هوای خودش رنگ خاصی دارد.

دانستن رنگی که در هر فصل مناسب شما است می تواند کمک بزرگی در خرید لباس بکند. اگر این رنگ ها را بشناسید می توانید زیباتر لباس بپوشید . در این بخش از دنیای مد نمناک بهترین رنگ هایی که می توانید برای پاییز انتخاب کنید را آورده ایم .

در پاییز چه رنگی بپوشیم؟

در تابستان به علت گرمی هوا بیشتر افراد لباس هایی با رنگ روشن را برای خود انتخاب می کنند و عطرهای خنکی را انتخاب می کنند تا با گرمای هوا بجنگند. اما در فصل پاییز و زمستان رنگ های گرم طرفداران زیادی دارند . در ادامه بهترین رنگ های پاییزی را آورده ایم :
طلایی یا زرد:
پوشیدن لباس هایی با طیف زرد روشن و قهوه ای بسیار روشن برای فصل پاییز بسیار مناسب است .طلایی رنگ درخشانی است و در این فصل زیاد دیده می شود بنابراین برای کسانی که محیط بر آنها تأثیر می گذارد، مناسب است . با پوشیدن این رنگ لباس لازم نیست از جواهرات استفاده نمایید .

استایل پاییزی

استایل پاییزی

 

 

آبی فیروزه ای:
رنگ آبی فیروزه ای یکی از بهترین رنگ ها برای لباس های پاییزی است . این رنگ را با مشکی، ترکیب کنید تا سردی آن را از بین می برد و ظاهرتان را زیباتر و جذاب تر می کند.

استایل پاییزی

استایل پاییزی


بنفش:
در فصل پاییز لباس هایی به رنگ بنفش پر رنگ بپوشید . این رنگ از محکم ترین و پایدارترین رنگ هاست و حس اقتدار زیادی به افراد می دهد و افرادی که این رنگ لباس به تن می کنند را با اعتماد به نفس نشان می دهد.
بنفش رنگ سلطنتی است و برای لباس های میهمانی مناسب است . این رنگ را با زیورآلات مشکی هماهنگ کنید تا جلوه آن افزایش یابد
.

استایل پاییزی


کرم یا شتری:
لباس هایی با رنگ کرم یا شتری برای فصل پاییز مناسب است . دنیای مد نمناک پیشنهاد می کند که در این فصل کت های شتری رنگ انتخاب نمایید . همراه با این رنگ می توانید لباس هایی هم خانواده این رنگ را بپوشید سپس با کمربندی از یک رنگ متضاد تیپ تان را تکمیل کنید.

استایل پاییزی

استایل پاییزی

 

قرمز:
برای اینکه توجه همه افراد معطوف به شما شود ، لباس هایی به رنگ قرمز را انتخاب کنید. لباس های رنگ های قرمز تیره خود را با رنگ های خنثی یا رنگ های روشن تری از طیف قرمز بپوشید.

استایل پاییزی

 


نارنجی:
نارنجی و زرد رنگ اصلی فصل پاییز است . در این فصل لباس هایی با رنگ زرد تیره، قرمز و نارنجی بپوشید تا شادتر و پرنشاط تر به نظر برسید و با محیط اطراف تطابق پیدا کنید. افرادی که لباس هایی این رنگی انتخاب می کنند حس تطابق پذیری بیشتری به محیط اطراف دارند و تغییرات احتمالی زندگی شان بیشتر از دیگران است
.

استایل پاییزی دخترانه


رنگ زیتونی :
افرادی که علاقه ای به رنگ های شاد ندارند، می توانند سر تا پا زیتونی به تن کنند یا این رنگ را در کنار رنگ های دیگر به تن کنند. این رنگ به علت خنثی بودن، با اکثر رنگ ها هماهنگ می شود
.

 

استایل پاییزی

 

رز یا صورتی:
رنگ رز بسیار لطیف و پر احساس است و برای فصل پاییز بسیار مناسب است و طرفداران زیادی دارد . اگر می خواهید گرمی را در روزهای سرد به خود و اطرافیانتان منتقل کنید رنگ رز مناسب شما خواهد بود.

استایل پاییزیاستایل پاییزی

 

جین:

پوشیدن لباس های جین در فصل پاییز

اگر می خواهید در فصل پاییز از لباس های جین استفاده کنید بهتر  است جینتان رنگ روشن نبوده و تیره باشد .

 

استایل پاییزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی